4月17日 

Lately I am looking for a jon and training for my club:(

最近、部活動と就職活動をしています。

And I got the first interview at April 12 th and I goy the reply that I passd the interview!

そして、4月12日に初めての面接をして、その面接を通過しました!!

But I am afraid that I can't get job anymore:(

でも、内定をもらえるか不安です。

But if I couldn't a job I would go to overseas to study. To be exact I wanna go lol

でも、内定がもらえなかったら留学に行きます! 正確には、行きたいです...笑

Anyway I will try my best!!

とにかく頑張ります!!

 

ANDDDDD

I am sorry I didn't post something at all!! No one is reading it tho lol
何も投稿できなくてごめんなさい! 誰も見てないけどね笑

I understood how it is difficult to keep posting

投稿し続けることがどれだけ難しいかがわかりました。

Even like this bording post!! lol

このようなつまらない投稿でもね!笑

 

I wish I will post something tomorrow and day after tomrrow

明日も明後日も何か投稿できますように笑 

 

SEE YOU TOMRROW